איך פותחים תהליך דרך המייל?
רושמים בנושא המייל: [סוג התהליך] + ת.ז לקוח (יש לכלול את כל 9 הספרות)
שולחים את המייל לכתובת אותה כל משתמש יכול להעתיק מכאן:
המערכת תפתח תהליך באופן אוטומטי, מסמכים שיצורפו למייל יתויקו אוטומטית בתיק הלקוח.
בחלון הבא אפשר להעתיק את הכתובת לתיוק, ניתן גם לרענן את הכתובת כדי לקבל כתובת חדשה.
שימו לב!
המייל שמופיע הוא המייל היחיד שאפשר לתייק אליו תהליכים, ריענון מייל יסיר את הכתובת הקודמת.
איך זה יופיע במערכת?
מסמכים מצורפים — כל הקבצים שצורפו למייל יתויגו ויתויקו אוטומטית בתהליך ובתיק הלקוח.
גורם מטפל — נקבע לפי נמעני למי נשלח המייל בסדר העדיפות הבא:
אל (To)
עותק (CC)
עותק נסתר (BCC)
תוכן המייל — מועתק אוטומטית לשדה "הערות" בתהליך.
טיפים נוספים
ניתן להשיב למייל שנשלח, כל תשובה תיצור באופן אוטומטי תיעוד בפעילויות של התהליך.
במקרה של תעודת זהות חסרה או לא תקינה
לא ייפתח תהליך, יתקבל חזרה מייל של שגיאה.
סוג תהליך לא מזוהה
ייפתח תהליך לפי ברירת מחדל "תהליך ממייל" (קיים בכל החשבונות), ניתן לשנות את סוג התהליך בהמשך.


